Врз основа на член 30 став 1 алинеја 2, став 3 и став 5 , член 48 и член 49 од Законот за административни службеници ( Службен весник на република Македонија бр.27/2014, 199/2014, 48/2015, 154/2015, 5/2016, 142/2016 и 11/2018 и Службен весник на Република Северна Македонија бр.275/2019, 14/2020, 215/2021, 99/2022 ), Правилникот за формата и содржината на интерниот оглас, начинот на поднесувањето на пријавата за унапредување, начинот на спроведување на административната селекција и интервјуто, како и начинот на нивно бодирање и максималниот број на бодови од постапката на селекција, во зависност од категоријата на работното место за кое е објавен интерниот оглас ( Службен весник на република Северна Македонија бр.259/2024 ), Правилникот за систематизација на работните места во ЈП Исар Штип бр.01-1895/2 од 16.11.2016 год., ВД Директорот на ЈП Исар Штип објавува:
ИНТЕРЕН ОГЛАС број 01/2025
за пополнување на работни места со унапредување на административни службеници
ЈП “Исар” Штип објавува интерен оглас за унапредување на административни службеници за следниве работни места :
- Реден број, шифра и назив на работното место: 69 КДР 01 02 Б04 001 „ Раководител на одделение за планирање,инвестиции и развој “, Одделение за планирање, инвестиции и развој, Сектор за проектирање, планирање и развој .
– Број на извршители: 1 (еден) извршител;
Општи услови:
- да е државјанин на Република Македонија,
- активно да го користи македонскиот јазик,
- да е полнолетен,
- да има општа здравствена способност за работното место и
- со правосилна судска пресуда да не му е изречена казна забрана на вршење професија, дејност или должност.
Посебни услови:
- Стручни квалификации – ниво на квалификациите VI А според Македонската рамка на квалификации и најмалку 240 кредити стекнати според ЕКТС или завршен VII/1 степен – Електромашинство, Применета геологија и геофизика, Економски науки,
- Работно искуство – најмалку четири години работно искуство во струката од кои најмалку една година на работно место во јавен сектор, односно најмалку шест години работно искуство во струката од кои најмалку две години на раководно работно место во приватен сектор;
Посебни работни компетенции:
- активно познавање на еден од трите најчесто користени јазици на Европската Унија (англиски, француски, германски)
- активно познавање на компјутерски програми за канцелариско работење
- положен испит за административно управување
Општи работни компетенции:
- решавање проблеми и одлучување за работи од својот делокругучење и развој;
- комуникација;
- остварување резултати;
- работење со други/тимска работа;
стратешка свест;
- ориентираност кон странките/засегнати страни;
- раководење; и
- финансиско управување.
Распоред на работно време:
- работни денови : Понеделник до Петок
- работни часови : 40 работни саати неделно
- Работно време од 07:00 до 15:00 часот
- Опис на работното време
Паричен износ на нето плата:
- Реден број, шифра и назив на работното место: 106 КДР 01 02 Г03 086 „ Референт по документација “, Одделение за општи и правни работи, Сектор за општи, правни работи и човечки ресурси
– Број на извршители: 1 (еден) извршител;
Општи услови:
- да е државјанин на Република Македонија,
- активно да го користи македонскиот јазик,
- да е полнолетен,
- да има општа здравствена способност за работното место и
- со правосилна судска пресуда да не му е изречена казна забрана на вршење професија, дејност или должност.
Посебни услови:
- ниво на квалификациите V А или ниво на квалификации IV според Македонската рамка на квалификации и стекнати 180 или 240 кредити според ЕЦВЕТ или МКСОО или најмалку вишо или средно образование,Вишо /средно
- Работно искуство – најмалку една години работно искуство во струката
Посебни работни компетенции:
- активно познавање на еден од трите најчесто користени јазици на Европската Унија (англиски, француски, германски)
- активно познавање на компјутерски програми за канцелариско работење
Општи работни компетенции:
- учење и развој;
- комуникација;
- остварување резултати;
- работење со други/тимска работа;
- ориентираност кон странките/засегнати страни; и
- финансиско управување.
Распоред на работно време:
- работни денови : Понеделник до Петок
- работни часови : 40 работни саати неделно
- Работно време од 07:00 до 15:00 часот
- Опис на работното време
Паричен износ на нето плата:
- Реден број, шифра и назив на работното место: 125 КДР 01 02 Г01 040„ Архивар “, Одделение за човечки ресурси, Сектор за општи, правни работи и човечки ресурси
– Број на извршители: 1 (еден) извршител;
Општи услови:
- да е државјанин на Република Македонија,
- активно да го користи македонскиот јазик,
- да е полнолетен,
- да има општа здравствена способност за работното место и
- со правосилна судска пресуда да не му е изречена казна забрана на вршење професија, дејност или должност.
Посебни услови:
- ниво на квалификациите V А или ниво на квалификации IV според Македонската рамка на квалификации и стекнати 180 или 240 кредити според ЕЦВЕТ или МКСОО или најмалку вишо или средно образование
- Работно искуство – најмалку три години работно искуство во струката
Посебни работни компетенции:
- активно познавање на еден од трите најчесто користени јазици на Европската Унија (англиски, француски, германски)
- активно познавање на компјутерски програми за канцелариско работење
Општи работни компетенции:
- учење и развој;
- комуникација;
- остварување резултати;
- работење со други/тимска работа;
- ориентираност кон странките/засегнати страни; и
- финансиско управување.
Распоред на работно време:
- работни денови : Понеделник до Петок
- работни часови : 40 работни саати неделно
- Работно време од 07:00 до 15:00 часот
- Опис на работното време
Паричен износ на нето плата:
- Реден број, шифра и назив на работното место: 143 КДР 01 02 Г03 114„ Референт за издавање на фактури “ , Одделение за наплата, Сектор финансиско работење
– Број на извршители: 1 ( еден ) извршител;
Општи услови:
- да е државјанин на Република Македонија,
- активно да го користи македонскиот јазик,
- да е полнолетен,
- да има општа здравствена способност за работното место и
- со правосилна судска пресуда да не му е изречена казна забрана на вршење професија, дејност или должност.
Посебни услови:
- ниво на квалификациите V А или ниво на квалификации IV според Македонската рамка на квалификации и стекнати 180 или 240 кредити според ЕЦВЕТ или МКСОО или најмалку вишо или средно образование,Вишо /средно
- Работно искуство – најмалку една години работно искуство во струката
Посебни работни компетенции:
- активно познавање на еден од трите најчесто користени јазици на Европската Унија (англиски, француски, германски)
- активно познавање на компјутерски програми за канцелариско работење
Општи работни компетенции:
- учење и развој;
- комуникација;
- остварување резултати;
- работење со други/тимска работа;
- ориентираност кон странките/засегнати страни; и
- финансиско управување.
Распоред на работно време:
- работни денови : Понеделник до Петок
- работни часови : 40 работни саати неделно
- Работно време од 07:00 до 15:00 часот
- Опис на работното време
Паричен износ на нето плата:
На интерниот оглас може да се јави административен јавен службеник вработен во ЈП ИСАР Штип, кој ги исполнува општите и посебните услови за пополнување на работните места пропишани за соодветното ниво со Законот за административни службеници и Правилникот за систематизација на работните места во ЈП Исар Штип, како и:
– да е оценет со оценка “А” или “Б” при последното оценување на кое бил оценуван;
– да е на работно место на непосредно пониско ниво или да е на работно место во рамки на истата категорија во која е работното место за кое е објавен интерниот оглас;
– да поминал најмалку две години на исто ниво;
– да не му била изречена дисциплинска мерка во последната година пред објавување на интерниот оглас;
Кон пријавата кандидатите можат да приложат и :
- Потврда за успешно реализирани обуки и / или
- Потврда за успешно реализирано менторство
Кандидатите потребно е да поднесат писмено пополнета пријава на службената електронска адреса info@jpisar.com.mk и пополнетата пријава, како и доказите за податоците содржани во пријавата да ја достават во рок од 5 ( пет ) дена од денот на објавувањето на интерниот оглас, во хартиена форма преку архивата на ЈП Исар Штип до Одделение за човечки ресурси.
Во пријавата кандидатите се должни под материјална и кривична одговорност да потврдат дека податоците во пријавата се точни, а доставените докази верни на оригиналот.
Кандидатот кој внел лажни податоци во пријавата или за кој се утврди дека внел лажни податоци ќе биде дисквалификуван од натаможната постапка по овој оглас.
Ненавремена, нецелосна и неуредно пополнета пријава, нема да биде предмет на разгледување.
ЈП “Исар” Штип
ВД Директор
Александар Арсовски